onsdag 3 april 2013

Bara bra känslor i magen

Känns lite som att mitt liv vände i tisdags. från att ha haft en BOTTENPERIOD ett tag så ba pang rakt framåt uppåt. som en pil. ingen pil kommer framåt utan att först ha dragits bakåt. såatte. ja. Just nu känns det mesta bara så HIMLA bra. har fina personer i min omgivning som är positiva mot mig, har en väldigtfinpojkvän och jag mår bara så himla bra. fint! hoppas året fortsätter såhär nu :)

Lite planer: ut och rida alla unghästar nån dag eller fler nu i slutet av lovet
göra färdigt två skoluppgifter
klappa katten.

ja. sådär ungefär. har inteså mycket planer och det är skönt som fan. enda jag MÅSTE göra rent måste-mässigt är att hitta dammsugarpåsar då min är FULL tror jag, tar knappt med sig nåt damm alls och katten fäller som fasen. inte nice. men är till och med pepp på att städa lägenheten och jag är ju en av de slarvigaste och mest obrydda-om-stök-personer jag känner. såatt. ja. Härligt! hoppas alla andrao ckså surfar på en nice våg av livsglädje.

cheesy inlägg. varsegoda. med cherry on top

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar