söndag 21 april 2013

dagens eskapader

4 ringde klockan. 5.30 rullade jag mot linköping. Tvingade kim att låna ut sin toalett (hej, jag är rätt knäpp) pga höll på att kissa på mig och sen gick jag mot konsert och kongress. köade sådär 3 timmar innan jag fick komma in. väntade till ca halv ett-ett innan det var min tur. var rätt nervös och så, tappade texten en gång pga det, men kändes inte ett dugg jobbigt att sjunga inför juryn alls? Skitknäppt. tappade bara texten för att jag började tänka, den sitter ju egentligen så väl att jag skulle kunna sjunga den i sömnen. Jag sjöng iaf BRA idag, och älskar film/tv-inspelningar så jag har haft en skitmysig dag. älskar allt fusk bakom kameran, älskar att fejka grejer och älskar stämningen i teamet. måste verkligen se till att skaffa mig ett jobb inom media. SÅ underbart och fantastiskt det är. blir ba mer och mer säker för varje gång jag spenderar kvalitetstid med kameror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar