lördag 13 april 2013

Mående

Är HELT golvad. Det suger. Mår illa, känns som att jagska kräkas hela tiden, och fryser. Kände förut att jag börjar bli hes också, vore småcoolt ifall jag inte fick influensa on top of this liksom. Vill verkligen åka till Norrköping idag, var ju nästan två veckor sedan vi träffades senast. Men uhu. Ska ta min kaosmage nu och rycka upp mig. Shit, vad jag skulle behöva extratimmar på dygnet och allt möjligt. Har skolarbeten, tvätt och disk. Och alldeles för lite tid och ork att få saker gjorda. Önskar inte ni också ibland att ni kan få en fet energiboost och ba POW bli supereffektiva bara sådär? Imorgon kväll ska jag stresstäda i en timme och sen vara nöjd med att det gick så snabbt att få det fint. För det TAR ju inte lång tid när man väl sätter igång, det är ju bara det att det är jobbigt så man går och skjuter på det........ haha. Hoppas nån av er som läser det här känner igen sig så jag inte är ensam i världen om att vara en slusk.

Saknar hästar och "riktig" ridning. Dvs ridning på utbildade hästar. Visst, rida ut i skogen på unghästar och känna dem utvecklas från gång tillgång, det är givande detmed, men det ger inte MIG sådär jättemycket egentligen. Jag får sadeltimmar och träna på att tänka mig för men samtidigt sitter såntdär på den nivån så mycket i ryggmärgen att det liksom, bara blir att chillrida. Skulle VERKLIGEN vilja få sommarjobb i ett större stall, typ försäljning/utbildning bara för att få chans att sitta på lite olika ridhästtypade hästar varje vecka. Skulle gladeligen sköta ett stall med 30 hästar själv, bara jag fick rida en utbildad häst några dagar i veckan liksom. Haha. Ingen av er som vet någon som behöver hjälp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar