lördag 18 maj 2013

get this blog up and running

Kollar runt på hästnet. hästgrejer främst. dels gav ju mina ridstövlar upp för några veckor sen, dragkrdjan pajade. letar efter hemmastövlar mer aktivt nu, nåt billigt typ tretorn comfort. har ju turen att ha mått som stämmer med den stöveln så hoppas den kommer passa. advanced är ju för stora för mig, tyvärr. aja. ett par stövlar ska hem till mig. ett flugtäcke till min ponny och ett regntäcke. kör flugtäcke iår, dels för att han får mkt insektsbett och det blir knölar och grejer, är fult och är säkert inte jätteskönt (om jag tänker på hur det känns för mig att vara full av insektsbett) och dessutom håller det väl emot smuts, liiiite iaf. regntäcke - hans gamla är kraftigt massakrerat efter storflocken i västervik. typ 50cm+ reva. känns lika bra att köpa nytt ochha gamla som reservdelstäcke. men shit, vad grejer kostar alltså. när jag tänker efter, ett par extraboots kanske också. shit. dör. borde ägna mig åt nån billigare hobby, typ... fågelskådning eller jagvet inte, meditation?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar